КРУГЛИЙ СТІЛ З ОСВІТЯНАМИ МІСТА
«Мислити глобально – діяти локально» – під таким гаслом 15 квітня 2016 року пройшло засідання круглого столу, учасниками якого стали учителі біології загальноосвітніх шкіл міста Глухова та викладачі факультету природничої і фізико-математичної освіти. Конструктивна робота об’єднала фахівців в Глухівський осередок Всеукраїнської екологічної ліги. Вчителі активно підтримали ідею співпраці та обговорили напрями роботи з вдосконалення екологічної освіти та виховання учнівської та студентської молоді. |
З доповідями на засіданні виступили завідувач кафедри, професор С.Д. Рудишин та доцент кафедри І.М. Коренева.
Зокрема, І. Кореневою була представлена доповідь на тему «Парадигма сталого розвитку у світлі євроінтеграційних процесів: впровадження спеціалізованого курсу програми ЕРАЗМУС+ «Реалізація стратегії екологічної безпеки, інтеграція європейського досвіду», в якій зазначалось, що в даний час не існує універсальної світової моделі освіти в інтересах сталого розвитку адже, попри чітку визначеність цілей сталого розвитку, в кожній країні існують свої освітні підходи, що залежать від рівня економічного розвитку, релігійних та культурних переконань в країні. Тож кожна країна має розробити свої пріоритетні заходи виходячи з екологічних, економічних та соціальних умов для реалізації освіти в інтересах сталого розвитку. Виховання громадян на засадах сталого розвитку має на меті запобігання негативним наслідкам антропогенної діяльності в природі: запобігання завжди є дешевшим від ліквідації негативних результатів, що можуть виникнути. Розбудова освіти для сталого розвитку має сприяти становленню нового складу мислення, за якого всі соціально-економічні та соціально-екологічні процеси та явища повинні розглядатися з урахуванням принципів сталості та природовідповідності. Тому особливо актуальним в умовах сьогодення є навчальний курс «Реалізація стратегії екологічної безпеки, інтеграція європейського досвіду», в якому детально розкриваються шляхи вирішення проблем екологічної безпеки, охорони природи та екологічної освіти на засадах сталого розвитку в Європейському Союзі.