ВИСТАВКА СТУДЕНТСЬКИХ СТІНГАЗЕТ «СТАЛИЙ РОЗВИТОК: СУТНІСТЬ ТА ШЛЯХИ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОНВЕРСІЇ»
Одним із принципів природоохоронного законодавства Європейського Союзу є принцип сталого розвитку, що закріплений в установчих договорах ЄС. А вивчення і популяризація всіх аспектів сталого розвитку є необхідною вимогою сучасності. Основою для забезпечення сталого розвитку вважають освіту. Саме освітяни мають забезпечити базу для трансформації суспільної свідомості на засади сталості, відповідальності, збалансованості. |
Загальновідомо, що основними компонентами освіти для сталого розвитку є: освіта (навчання); підготовка і перепідготовка кадрів; вироблення навичок; формування системи цінностей і виховання; інформування і просвіта населення. На всіх етапах особлива увага має приділятися розумінню збалансованості, покращення якості життя, зниженню (зменшенню) еколого-економічних ризиків. З цією метою важливим є вивчення досвіду європейських країн щодо впровадження засад сталого розвитку є особливо актуальним. З метою популяризації знань про сталий розвиток студентами 21-Б групи факультету природничої і фізико-математичної освіти під керівництвом доц. Кореневої І.М. в грудні 2016 року підготовлено виставку студентських стінгазет, що відображали головні положення та шляхи сталого розвитку.
Студентами презентовано таку тематику стіннівок:
- цілі сталого розвитку,
- історію та сутність сталого розвитку,
- індикатори сталого розвитку,
- шляхи та приклади екокультурної конверсії промисловості,
- шляхи та приклади екокультурної конверсії сільського господарства,
- роль людського капіталу у досягненні цілей сталого розвитку,
- екологічні проблеми України
Таким чином, студентство факультету природничої і фізико-математичної освіти бере активну участь у виконанні завдань, що сформульовані у "Порядку денному на XXI століття", зокрема: забезпечення просвіти з питань розвитку та збереження навколишнього середовища для громадян усіх вікових категорій; включення концепції розвитку та збереження навколишнього середовища в усі навчальні програми з аналізом причин, які викликають головні глобальні загрози.